| SAHABAT |

Friday, November 09, 2012

http://www.emocutez.comharapan pelangi indah

salam satu malaysia teman teman semua.. semenjak dua menjak ni hidup SB runsing jer..mahu taknya kerja mengalahkan Nepal Bangla semuala tapi gaji dapat macam tu juga..ok SB merungut dan merungut itu tidak baik.. mahu SB tak merungut kalau kerja bagai nak gila tapi gaji yang kita dapat tak setaraf dengan kerja yang kita buat..lagi lagi SB hidup bujang semua kena buat sendiri tiada siapa yang boleh tolong..tak akan nak mengharap pada mama dan papa pula..SB dah besar panjang.. SB harap ada la lobang lobang kerja yang boleh di gali gali dengan kerja kosong sekarang susah gila nak cari..dah merata SB cari satu pon tak dapat.. tak apa anggap jer ni semua dugaan hidup..mana tau ada pelangi paling indah buat SB suatu hari nanti..hope so.. SB mengharap sangat dapat pelangi indah tak kan nak mendung selalu kan??setiap manusia jalan cerita kehidupannya sangat berbeza mungkin jalan cerita hidup SB macam cerita Ombak Rindu.. :D berangan kejap..hope teman teman SB dekat sana mempunyai jalan kehidupan yang sangat ceria nak nya... :D