| SAHABAT |

Thursday, March 25, 2010

malangnyer diri ini..

-19/03/10-

malang nyer dri ni..mcm ni critanyer ak otw nak ke PSA ( poli s.alam ) da even..pnya lar smnget kter an..ye ar nak g fight mmprjuang an nmer poli kmi PTSS at USJ Avennue..mnang mang lar mnang p nk g tau btapa mlng nyer nsib ni..

dlam kkalutan nak msuk dalm yot train ktm at KL cntral ak ngan kibut nyer brebut brtolak2 ngan mmber ak yg len..lpas 10 min mcm tu trgrak lak ati nak smpan tket mrah yg mhal tu..brtpa malng nyer dr ni..ak raba suat poket jeans ku yg ak pnjm at sis nick thank ya sis..ati brkata sal lak kempis smacam jer ni..ak pon ngan mnglbah nyer mraba2 ape yg ptt..nak g tau brtapa mlng nyer dri ni..

hp ksnygn ku hlang diambil orang tnpa krelaan atiku..brtpa cdey nyer rasa yea r dah hp yg kbrape lak ai hlng..cdey dyer jgn crita la..sdey sngt nak tau knape coz mcm2 jd at ak hp tu slalu brsama..dyer la nyawa ak dan tmpat ak luah an pe yg ak rasa..smua at hp tu..

bila ak sdey dyer la pnman ak..bla ak gmbra dyer jga pnman ak..bla ak tkut dyer jga ak..ak cdey thap gaban..malang nyer dri ini..

bye2 hneyku..ak syg ko hp..

Tuesday, March 23, 2010

UNTUK APA INI SEMUA??

aku dah penat la dengar semua menda merapu macam ni..
tak perlu kowt nak wat menda2 tu..
tak perlu nak berpura2..
buat cerita sedih..
sebab aku dah tawar hati dengan menda2 macam ni..
letih la..penat..capek..semua ar..
kalu betol ko suka aku sayang aku cinta ak ko tak kan buat aku macam ni..
ko tak kan buat menda yang sama setiap kali kita couple..
kita clash semua sebab yang sama setiap tahun setiap hari dalam perhubungan ni..
aku dah penat dengar kata2 manis yang keluar dari mulut lelaki..
orang yang kahwin pon boleh cerai..tak payah pelik lah kalu setakat couple ni..
tak perlu nak cerita semuanya kat orang laen kalu dri sndri tak betul..
adeh..
tolong lah faham..tolong la buang perangai manja yang mengalahkan perempuan tu..