| SAHABAT |

Thursday, December 31, 2009

tamat sudah 2009..

2010 semakin hampir..
ini bermakna umurku akan meningkat setahun..
dan ini bermakna bumi juga makin meningkat usianya..
kiamat jangan cakap lah..
dah tentu2 semakin hampir..
tanda2 kiamat pun dah makin banyak..
tapi diri ini tetap tak nak berubah..
tetap mengalahkan syaitan..
kenapa???
aku nak berubah tapi aku tak cukup kekuatan ke??
solat??
ibadah yang lain??
mana pernah cukup..
malu dow dengan member aku yang lain..
dorang jahat2 pun solat tak pernah tinggal..
yang aku jangan kata kan solat..
banyak dosa besar lain aku pernah buat...

so, macam mana ni..
aku dah fenin..
nak berubah kena ada orang tunjuk ajar an..
tapi hati ni dah hitam macam jalan tar tu..
lagi hitam la..
kira dah berkarat dah..

Thursday, December 10, 2009

saat - saat aku dah nak habis sem 1 di PTSS ' 09


da daun pisang members ( pic seblah kiri )..dan aku
bukan salah sorang dari diorang.. tapi mereka ini members laki yang paling sempoi pernah aku kenal dekat PTSS ni la.. mana - mana pergi mesti diorang ada.. awal sem kami bersebelas termasuk 4 lagi member gurl aku dan sorang dak laki dari labuan.. but now still rapat cuma tak serapat dulu.. kitorang dah macam adik beradik and yang penting aku kakak sulung yang kena jaga adik3 aku yang tak cukup umor ni.. fenin memikirkan perangai diorang yang gaduh tak abis2.. but korang semua wat hidup aku bahagia ketika berada di neraka PTSS ni..thankz u all..love u all too much..


da geng's meriam ( pix belah kanan ).. sangat seronok berkwan dengan diorang.. sungguh fun.. selalu gak gaduh.. biasa la.. nak menggatal... huhuhu.. sangat sayang dengan diorang.. mereka sangat menjaga kami yang comei ni..hu3..bagus3.. keep it kei.. jangan pelik kalau korang nengok aku sorang je gurl dalm pix2 ni... siapa yang kenal aku diorang mesti tau kenapa..