| SAHABAT |

Saturday, October 12, 2013

cita cita zaman kecilku

assalamualaikum u olls..happy holiday and selamat hari raya aidil adha.. :D tahun ni macam tak nak bersemangat nak sambut macam lepas lepas..ok stop merepek..

masa sekolah aku still ingat buku laporan warna hijau and dalam tu kita kena isi matlamat hidup kita and tentang cita cita bila dah besar nanti.. n cita cita yang paling femes masa sekolah ialah polis, cikgu, askar, bomba, and doktor..hahahaha semua budak kelas aku kalau tengok mesti ada salah satu menda ni..hahaha..and aku juga tak ketinggalan salah seorang dari itu..

masa aku kecil dulu aku bercita cita nak jadi seorang anggota polis..mahu taknya time tukan tengah femes dengan cerita insp aliza dalam cerita gerak gerak khas yg di lakonkan oleh abby abadi,, hehehehe..pengaruh tv kuat .. biasalah budak kecik .. then bila dah besar masuk sekolah menengah aku bercita cita nak jadi ahli forensik and zaman tu pula ngah femes dengan cerita C.S.I ... hahaha nampak tak yang aku ni senang nak dipengaruh dengan benda benda macam ni..tapi tak salah juga kalau kita terpengaruh dengan menda yang baik..kita cuma jangan ikut pada yang tak baik pula dah.. then bila dah masuk ipta aku bercita cita nak masuk askar hahahahaha..ye la dah time tu menggatal bercinta dengan askar..sampai sekarang aku tak tahu nak jadi apa..tak lama lagi nak jadi mak budak..maybe nanti aku bercita cita nak jadi suri rumah tangga yang berjaya pula..hahahahaha..

end up..aku ajdi seorang admin executive jer di sebuah syarikat pembangunan..hehehehe..lain bonar dengan cita2 aku..ye la nak masuk badan beruniform dah tak boleh then tak diizinkan..so kita tunggu lagi 5 tahun apa akan jadi dekat aku..

0 BISING BISING: