| SAHABAT |

Sunday, June 10, 2012

http://www.emocutez.com kerja oh kerja

kerja oh kerja di mana kah dikau.. dah berminggu minggu aku apply kerja secara online dan tidak. tapi tak dapat dapat juga.. kalau yang dapat pun kerja tak membaguskan.. lain aku nak lain yang dapat..bukan memilih tapi sebab aku yakin aku memang tak dapat nak lakukan.. lagi lagi jadi agen insurance.. mana ada pengalaman dalam ni.. aku memang tak berapa yakin nak buat kerja macam ni.. kerja nak cari pelanggan.. tapi kalau kerja untuk berkhidmat pelanggan haa serah dekat aku.. aku memang pakar. tapi itu la tak ada lagi yang kerja macam ni ambil aku.. aku nak cari kerja yang masuk keluar hutan tu ada tak erk.. renjer hutan ker.. pergh tak bergaya ker.. kena sangat la tu kalau nak jadi isteri Encik Askar :D. aku nak minta jadi askar Encik Askar tak bagi.. aishh macam mana ni.. aku nak minta jadi polis pun Encik Askar tak bagi.. dye nak aku jadi suri rumah ker apa?? lagi tak lalu aku duduk dekat rumah jer.. anybody ada kerja kosong aku sangat berminat lagi lagi kalau area IPOH.. :)

5 BISING BISING:

ღ cik faye ღ said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Dewi...kelakar betul baca komen Dewi...hahaha, really made my day :-), sama sengal dengan sorang kat dlm bloglist tu...kedstory tu...tulah, pernah gak ckp nak jadi askar, bf ckp dia tanak gf dia jadi askar huhu... dh tengok jobstreet? situ byk gak kerja kosong.

dewi mardhiah Zainal said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Dah minta kak..tu yang dapat jadi agen insurance tapi tak pandai la .. Ada gak minta at job2 laen tengah tunggu untuk interview la ni..sebab kita baru je habis belajar ni haa.. :D

dewi mardhiah Zainal said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Agak nya dorang ni takut tergugat kot..hahahaaha.. Member pon ada cakap kalau perempuan jadi askar dorang kena bersedia sebab kalau dapat pegawai yg agak weng sikit..haa mula la jadi entertaiment dye..betul ke tak tau laa..hehehe..

ღ cik faye ღ said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Dewi...selamat menyambut Ramadhan! senyap sunyi je blog, bz ek?

dewi mardhiah Zainal said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

@ღ cik faye ღ hehe busy sikit tapi sebelum tu walaupun dah terlambat sangatnya kita nak juga wish SELAMAT HARI RAYA.. :D macam mana ?? dah bau nasi minyak jer ni..