| SAHABAT |

Saturday, June 09, 2012

http://www.emocutez.comabang loreng hijau

haa update lagi update lagi.. tengah free time kan nanti dah start kerja tak boleh nak update blog.. ok sekarang aku nak story pasal keghairahan aku dengan menda loreng loreng ni.. sejak make love dengan encik askar ni aku dah mula tak boleh tengok menda menda berloreng.. sampai kadang kadang truck askar lalu sebelah pun mula la datang 'gatal' aku.. pastu mula fikiran aku teringat dekat encik askar.. perghh rindunya dekat ko encik askar oit..

ehsan pakcik google
menda ni la aku tak boleh tengok teruja yang teramat :D

ha tu baru truck belom kalau aku pergi shopping then ternampak baju or sweater berloreng sure masuk then kalau ada duit sikit sure beli.. baru ni beli sweater loreng.. hahaha taksub sangat tu..relax nanti ko dah kahwin nan encik askar semua menda loreng ko boleh dapat.. (harap harap) sampai suatu hari encik askar tanya nak buat semua ni.. and dengan bangga nya SB jawab biar la.kalau rindu boleh pakai..hehehe pernah suatu hari tu aku paksa dye bagi t-shirt loreng dye.. hahaha siap boleh gaduh encik askar kata nanti dye belikan yang baru and bagi.. aku pula degil tak nak..aku nak yang dye dah pakai.. yer la awak tu jauh tak dapat dekat2 dapat baju pon ok laa..buat hilang rasa rindu bau badan perfume tu...mmmm rindunya.. :D

dah macam apa muka aku ni..
photoshop sangat ni... :D
so sekarang ni aku memang addicted dengan menda loreng loreng ni..even encik askar ada dekat sebelah pon kalau SB atau dye yang drive and lalu truck askar mula laa mata aku.. *gatal lebih* hehehehe belom SB masuk kem dye lagi.. asal abang rambut kotak ni lalu jer.. mmm lemah semangat eden.. SB rasa ni la sebab kenapa encik askar tak nak bawa and galakkan SB rapat dengan geng geng dye.. jeles kuat sangat..hehehe i still choose u as my love and patner sayang don't worry okay :D

4 BISING BISING:

ღ cik faye ღ said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

dulu pun suka sangat2 dgn loreng ni, tapi bf selalu marah...now dah kurangkan sikit hihi...

dewi mardhiah Zainal said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

@ღ cik faye ღ kan?? dorang ni tak tau agaknya kita addicted ni sebab diorang hehehe.. tapi kalau tengok truk askar je perghh lemah semangat :D

nazeerah adelia said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

kte pon kalau drive n nampak je truck n semua yg ada kaitan dengan abang askar ni mmg pandang tak bnerkelip. mmg admire dari kecik :D

dewi mardhiah Zainal said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

@nazeerah adelia tau tak apa..mang tak boleh betul nengok rambut kotak2 pastu pakai loreng..aduhaii kacak nya awak..