| SAHABAT |

Monday, March 12, 2012

http://www.emocutez.combercinta dengan askar..

assalamualaikum.. olla semua belogger hope semua sihat sejahtera..aku macam biasa la hari hari meroyan..tanggung rindu dekat encik askar sorang ni..rindunya kita dekat awak Tuhan je yang tahu..banyak betul dugaan kita kan papa.. hope encik askar sihat dekat sana.. missh u so much papa..bercinta dengan askar macam ni la hati nak kena cekal..tapi kadang kadang kecundang juga bila tahu ada yang nak semak semak..memang aku gigit..hehehehe tapi Alhamdulillah perhubungan still di lindungi and hope apa yang dirancang menjadi.. Semalam jalan jalan at mall..tengok sepasang couple ni comel je..teringat lak dekat encik askar at sana..lama betol tak jumpa just harapkan hp and gambar2 je.. :D nasib zaman dah maju kalau tak hari hari aku nak kena tunggu abang posmen pulak..eee tak kose mak..minggu ni last encik askar kursus..yeaa tapi just sementara je sebabnya minggu depan nak kena lapor untuk kursus lain..katanya kursus lepas ni lagi busy..uuuwwaaa meroyan lagi la aku jawabnya..sabar hati sabar kuatkan iman..ahakxx..lepas kursus ni kita akan bersama balik itu janji encik askar..ok aku tunggu..for u I will.. =^.^= nanti kita sambut bufday kita sama sama kei encik askar..hari tu tak dapat sambut sesama..selamat hari jadi encik askar and me .. Apa yang special kitorang ni kongsi bufday yang sama just beza tahun je ᵔ.ᵔ



P/s: kitarinduawaksangat..

0 BISING BISING: