| SAHABAT |

Monday, April 04, 2011

http://www.emocutez.com Memang lar!!


memang aku kena mimpi kau untuk setiap kali aku tido ker wei?? adeh tolong lar..aku tak nak mimpi mimpi ni semua..letih letih..tapi dalam mimpi tu kita tak gaduh pon..adeh..kenapa setiap kali tido setiap kali tu lar kau datang..nak kata aku tak basuh kaki aku dah basuh dah..nak kata tak baca doa tido aku dah baca dah..apo lai ahh..adeh..tak per mungkin tu mimpi terakhir..lepas ni tak dah kot..

adeh fenin pala..bangun tido mesti tersentap..sure tersentap punya..member member aku pon ada cakap..pergi lar jumpa dyer bagai..tapi tak kan nak pergi jumpa..dyer nak cakap nan aku pun susah..nak pergi jumpa memang tak lar..aku pon kalau boleh tak nak jumpa dyer..what happen to me??

0 BISING BISING: