| SAHABAT |

Monday, March 14, 2011

http://www.emocutez.comQadaq dan Qadar!!

salam semua..ini lah yang di katakan sudah ditetapkan ALLAH sejak azali lagi..sejak akhir akhir ni banyak aku dengar musibah yang berlaku..Tsunami di Jepun..gempa bumi..kes bunuh..bunuh diri..macam macam lar..

tapi apa yang berlaku dekat aku adalah aku kehilangan orang yang aku kenal orang yang aku sayang..baru baru ni rakan seperjuangan aku..accident kereta..Alhamdulillah dyer selamat..cuma patah tangan dan kaki..aku ada post entry tentang dyer..click sini

yang terbaru hari ini dua berita kematian aku dengar..salah seorangnya Opah Chik aku..walaupun aku tak berapa rapat..tapi dia ada kenan mengena dengan keluarga aku..kira sedara..baru meninggal dunia sebab sakit tua pada pukul 9.00 malam tadi..Ya ALLAH sudah tiba masanya KAU mencabut nyawanya..
 al-Fatihah.

yang kedua berita kematian rakan seperjuangan aku di poli...mendiang juga rakan sperjuangan aku dalam Taekwando di poli..mendiang kemalangan jalan raya pada pukul 4.00 pagi tadi menaiki motor..di gilis kereta dan dua treler..menurut En. Balak mayat akan di bakar..sebab dyer orag hindu..jadi mengikut kepercayaan mereka mayat akan dibakar..

yang aku paling takut adalah tentang opah aku..for your information yang meninggal hari ini bukan opah aku yang sedang sakit tenat di HUKM tapi opah di kampung..keluarga aku ni sedara mara nya ramai..kebanyakkannya rumah jiran jiran jer..senang nak balik kampung..and yang sakit ni juga bukan opah kandung aku..opah kandung aku dah lama pergi menghadap Ilahi..tapi kira ada bau bau bacang..now sedang sakit tenat..kata Doc dyer suruh kami prepare jer..harap teman teman blogger dan teman teman aku doakan agar opah aku cepat sembuh kei..dan dipanjangkan umurnya..aminn..

Ya ALLAH adakah dunia sudah hampir usianya???banyak dosa yang aku dah lakukan..

0 BISING BISING: