| SAHABAT |

Wednesday, March 30, 2011

http://www.emocutez.comDream!!

hope malam ni aku akan bermimpi berada di angkasa!!
walah mimpi apa sangat ni...mimpi basah ker?? entah bila aku mimpi basah..adeh..tak lar..aku mimpi dyer lagi..dah tiga hari ni..mimpi yang sama..adeh..apakah ni semua..kenapa dengan mudah jer ko masuk dalam mimpi aku ni?? aku nak sangat mimpi aku berada di dunia lain..means dunia kanak kanak macam "Cinderella", "Snow White", "Little Mermaid", and banyak lar.. aku pun dah lupa.. zaman sekrang Barbie hahaha.. mimpi macam ni lar yang aku nak.. best kan best kan..aku nak jadi watak utama..hahaha..lari topik dah ni..adeh..

hahaha..mimpi idaman..adakah??
adeh please lar..selesaikan masalah ni.. kawan kawan yang aku sayang semua apakah maksud ni semua??? kalau kita asyik mimpi orang yang sama maksud dyer apa???

p/s : stress gila!!!

2 BISING BISING:

teeha said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

that gurl ?

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

bukan..dyer nak buat apa..tak ada ruang pon..adeh..yang len yang len..