| SAHABAT |

Wednesday, March 23, 2011

http://www.emocutez.comBERTUNANG???

salam semua..rasanya dah lama tak update blog..kalau dulu t sehari dua tiga kali update..al maklumlah..aku busy jer memanjang..bertapa ramai manusia / lepasan graduasi nak minta kerja kerajaan ni..nak pakainya seorang dua jer..yang minta tu..berkotak kotak resume..berapa minggu aku asyik buka susun resume jer..pelbagai pelusuk negeri yang hantar mohon kerja..ada yang tu tak cukup apa yang company tu nak..tak pasal pasal member aku cakap REJECT..alaaa kesiannya wei..tak ada rezeki orang kata..tak per lar len kali cuba lagi kei..len kali gambar tu elok elok sikit..cantik cantik..kemas kemas..jangan nak ikut sedap jer..sijil sijil tu banyak lar sikit...ni tak hantar borang pemohonan jer..sijil sijil photostate ic tarak..mana boleh..sjil lahir korang mana???adeh..macam mana nak minta krja kerajaan ni..ish ish ish..

tapi bukan itu yang aku nak cerita..now aku nak cerita mengenai entry yang aku buat..hahaha..bertunang!!! yup bertunang..seronok jer bila aku tengok member member aku cerita pasal tunang diorang ..hari diorang bertunang..macam macam gelagat..kadang kadang aku dok fikir bila aku nak jadi macam korang..bila aku boleh merasa perasaan bila bakal mak mertua sarungkan cicin..bukan sebab aku dah menggatal..tapi itu memang fitrah seorang manusia..so kena lar ada perasaan macam tu..lagipun korang kena faham umur aku bukan makin muda..tapi makin meningkat..ada tu member aku dah ada anak..comel jer..bila kemana mana bawak anak sekali..sweet nya..mmmmm..tak per lar mungkin belum masa nyer lagi untuk aku merasa semua tu..next time maybe..so kepada teman teman yang akan bertunang dan yang dah bertunang aku ucapkan selamat bertunang..and yang nak kahwin dan yang dah pun berkahwin selamat pengantin baru aku ucapkan..semoga kalian hidup aman sejahtera..Aminnn...

so aku dalam berangan tu ada juga impian..aku kalau nak bertunang..tak nak yang over sangat cukup lar sedara mara jer..and teman teman rapat..and kalau bab baju tu simple simple jer cukup..bukan nak kahwin pun..huhuhu..and kalau boleh waktu tunang aku suka warna putih..sebab suci jer..hahahahaha..berangan lebih..adeh..calon pon tak ada lagi..ahakxxxx..adeh..*abis tu pakwa ko sekarang tu aper??memang lar tapi laen..dyer tak convert lagi..and aku kalau boleh tak nak lar dyer convert semata mata nak aku..adeh..*bajet cun jer..ahahaha..entah lar..biar ALLAH menentukan dengan siapa aku akan bersama..DIA Maha Mengetahui..

tengok simple jer kan baju dyer..tak payah nak labuci labuci sangat..
then tempat betunang tak payah kot semua semua ni..cukup lar ada tirai tu dengan kerusi..
kalau nak tengok koleksi bebanyak click sini
hahhahahaha..dah fikir dah..macam iya iya jer nak bertunang ni..tapi orang kata tak payah tunang tunang kahwin ejr terus..tapi calon nya mana..ada hati tu..adeh.. ;p

p/s :saya suka awak :p

0 BISING BISING: