| SAHABAT |

Thursday, February 03, 2011

http://www.emocutez.comSNOBBY!!

salam semua so sorry sesangat seminggu lebih rasanya tak update blog yang betul betul update..lately i was busy lar..macam macam dengan kerjanya kerenah orang di sekeliling buat aku kibut kejap..so hari ini di pagi hari sambil mendengar muzik KERANA CINTAMU - V.E ft. QUADROSE and KERNA SAYANG - V.E..skunk mood aku agak blues and sentimental sikit kenapa??tak ada apa just tetiba jer mood tengah macam ni..so sebelum tu aku nak wish HAPPY CHINESE NEW YEAR GONG XI FA CAI..korang yang raya aku yag suka sebab dapat makan buah limau bebanyak..hahaha..


back to the story okay..lately ramai cakap aku sombong and berbagai lar..awak semua kita kat sini bukan sombong lar..cuma agak busy and tak tau nak sembang apa..nanti salah cakap awak marahkan saya..jadi saya hanya mampu senyum walau tidak semanis gula..huhuhu..lagipun banyak bercakap boleh mendatang bahana dan dosa..jadi lebihkan kemanisan pada senyuman kurangkan kemanisan pada gula..hehehe..


maniskan senyuman kami :D

actually aku tak ada mood itu jer..tak tahu kenapa..moody jer skunk..nak kata bulan mengambang tak jugak..kenapa yer..??siapa ada jawapan tolong sesangat bagitahu..

p/s : kerana rindu mungkin..demam kuning aku..

0 BISING BISING: