| SAHABAT |

Monday, February 07, 2011

http://www.emocutez.comKERETA IDAMAN..

kalau di tanya tanya apakah jenis kereta idaman aku?? aku akan jawab kalau kereta buatan Malaysia aku akan pilih kereta SATRIA NEO CPS 1.6 ..hahaha menarik bukan dengan body yang berwarna putih GEN2..pergghh..semart giler..kalau waktu aku kecil aku sangat minat kereta PROTON WIRA SEDAN dan PERDANA V6..

 skirting yang menarik
 wow bumpper dyer sangat mengasyikkan..
 hiasan dalaman yang sangat elegan dan klasik
tempat duduk yang selesa..

menarik bukan..tapi itu kereta dalam negara kalau kereta luar negara aku akan pilih model LAMBORGHINI MURCIELAGO LP640..wah demand betol tapi nak buat macam mana dah yang tu aku nak..belom aku cakap nak kereta FERARRI lagi..muahahaha..

semart giler wei..suka sangat,,boleh sesapa tolong belikan..??

now aku dah ada kereta aku sendiri even bukan kereta idaman..aku kini pakai kereta SATRIA tapi bukan NEO just SATRIA MEO (bak kata kakak aku) hahaha..first dengar macam kelakar tapi boleh lahkan daripada tak ada langsung.. ;) and kerta aku sendiri ada nama tau..MELLY yess i love u MELLY..

 sisi depan
sisi belakang

comelkan MELLY ni..nanti dah kaya sikit baru aku nak buat macam macam..sekarang MELLY tak nak make up lagi..

p/s :  gambar  jomproton.blogspot.com
:)

6 BISING BISING:

teeha said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

melly, mekasihhhh bwk jejalannnnn

aiey-ayie-areyie said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

cpt la dptkan neo tu..boleh jd gang aku...aku skit ari je lg nak kuar neo..tp 2nd je la..huhu..ambik standard nnti wat sndri convert R3..huhu

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

@teeha : melly kata sama sama nanti naek lar lagi..hahahaha..

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

@ aiey-ayie-areyie : hahahhaha...siut jer bila ko nak kuar an neo tu..xper lar neo 2nd xder lg time ak nak kuar an kereta jd ak angkat ar satria meo..hahahaha..R3 jom ar ko support ak..amacam..hahahha..

aiey-ayie-areyie said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

support??ahaa..xstim la main kreta tp pakai duit org..main guna duit sndri baru puas..hahahaha

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

@aiey-ayie-areyie : wat per nak stim stim layan jer sudah/..hahahaha..apa barang pki duit sndri tak ada bran ar..aku tarok 50 jer..sure ak yg mnang sumer..hahahahahah..gelak syaitan ni