| SAHABAT |

Monday, February 21, 2011

http://www.emocutez.comDOLLY!!

Alhamdulillah finally i got Dolly .. dengan pelbagai cara aku nak dapat kan nyer..now i got it..aku bersyukur pada mu YA ALLAH..kau penuhkan harapan ku dengan mudah..nanti aku upload an gambar dyer..aku baru jer beli dalam pukul 1.38.27 petang pada 21 February 2011 lunch time babe aku gerak dengan bebudak office..dekat SERI RAMPAI aku gerak..dah tiga orang cakap dengan aku tempat yang sama.. nak tau siapa???jeng jeng jeng.. ALONG (my beloved sister) , ERY (officemate), Adik (officemate)..tempat yang sama babe..bila dah ramai cakap dekat situ means tempat tu memang the best lar kan..so aku syukur aku dapat apa yang aku hendak..now aku kena rajin nak belajar..and aku dapat seorang guru (member sendiri) minta tolong ajar..nak maen gitar ni kita tak boleh hanya nak berpandu pada buku or kertas sahaja kita nak mest ada orang yang guide..macam mana bunyi tune dyer..macam mana not dyer..bukan maen bedal jer..asal bunyi kira ok lar..salah tu kawan..huhuh..so lepas ni mulakan balik..nak betol betol maen balik..dulu aku belajar separuh jalan jer..lepas tu haram aku dah tak ingat..yang aku ingat not C jer..hahahaha..mana mana aku pergi not C tu jer lar yang aku pegang..hahhahah..siut jer..`

amacam comel tak dyer berdiri disitu..
huhuhu..tak lap nyer pasal..
maroon babe..

p/s : hope minat berpanjangan..melda pulak lepas ni..

2 BISING BISING:

teeha said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

nanti main sesama ehhh :)

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

teeha : cun tarak hal..first kita kna fikir macam mana nak simpan gitar at bilik tu..hahaha..and kena wat kedap suara..wah dah fikir macam macam ni..tapi maen nyer tetap tak apa apa..
sedih tak pandai maen..