| SAHABAT |

Saturday, January 08, 2011

http://www.emocutez.comrindu..

lepas potong rambut ni baru rasa ringan sikit..tapi macam tak tau jer nak wat style apa nan rambut ni..ada sekali tu aku pergi opis aku buat rambut kononnyer ala ala samurai jepun gitu...tapi tak jadi..muahahaha..(0_o)..kalu pendek terus an senang..aku wat spiky jer..settle..ni nak kena beli barang bagai..nak kena blow..adeh..malas nya..*nak cantik kena lar penat sikit..so skunk aku macam rindu jer rambut panjang aku..hahahaha...mmm..:'(

base on the story aku rindu rambutku..sekian..

2 BISING BISING:

fieza said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

ak pon rse nk potong rmbot loh.. kalo pendek nmpk mcm budak2 skit..means comey lah..tp umo dh 20 dah..kne lah nmpk konon mtg..ecech...hahah..jd ak berbelah bg..

eyh..sweet header ko..

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

ni ko nak kter ak ni mcm budak budak lar an..
hahaha..aku faham..ahakxxxx..
jgn kalu rasa xnak t nyesal..
huhuhu..