| SAHABAT |

Tuesday, January 18, 2011

http://www.emocutez.comMAKAN FREE

okay hari ini sangat seronok..sibuk dengan bengkel yang di adakan di tempat aku..macam macam orang aku jumpa dari artis hingga ke producer..kalau dah jumpa pelbagai manusia sure macam macam gaya dan ragamnya..tapi aku endahkan jer..layaaannn bak kata Farah Fauzana dalam Melodi...event yang aku sangat teruja adalah waktu pagi dan tengah hari..cuba teka apa event nya tu..aah betol lar tu apa yang korang cakap tu..yeaaa.. tepat dan padat sekali..MAKAN FREE..hahaha..entri dyer pon dah bagi tau apa jawapannya..hahaha..pagi aku makan mee goreng apa erk aku lupa lar..tapi sumpah sedap..pandai diorang makan..cukup dengan garamnya pedasnya sedapnya..pergh leleh siut air liur ni..time tengah hari pulak lagi mengancam dowh makanan dyer..cer citer cer citer..okay disebabkan korang nak tau..aku cerita lar yaa..?aku makan udang masak sambal..perghh terbaik owh..aku suka suka di tambah pulak dengan ayam masak lemak..peewiittt...menarik owh..jap jap jap ada lagi bukan itu jer..dyer punya sambal belacan..perghh tak tahan wei..sedap dyer jangan cakap lar..nak tambah lagi jer rasa..ditemani dengan ulam ulaman nya..terangkat wei..biasa lar kitakan orang Malaysia sure makanan dari Malaysia..hahaha..sedap wei..tidak lupa juga pada buah buhan yang segar segar dan sedap..tembikai merah dan tembikai susu serta buah limau..pergh..terbaek..memang rosak lar diet aku kali kan..mmmm..korang memang suka rosakkan diet aku..T_T and aku di kejutkan dengan berita baru bahawasanya malam ini kami bebudak praktikal di jemput hadir untuk anugerah apa aku tak boleh nak mention dekat dalam ni..tapi yang pasti and tersangat pasti ada makan makan..okay memang hari ini kerja aku makan free jer lar..hahah..ALHAMDULILLAH aku bersyukur kepada mu ya Tuhan yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihi..ammiinn..rezeki aku mungkin..makan jer lar..jangan di tahan tahan..cuma boleh di kawal jer..okay..love u allss..


credit to pakcik Google

p/s : lagi tiga bulan baru boleh berjumpa sabar

0 BISING BISING: