| SAHABAT |

Monday, January 17, 2011

http://www.emocutez.comMaimunah Owh Maimunah

video

okay aku tau menda ini dah lama and dah lapuk pon bagi mereka yang pernah tengok..tapi bagi aku baru lama itu tak penting yang penting isi yang nak di sampaikan.. setiap kali aku tengok video ni sumpah sedih wei..sesiapa punya ibu pon tolong lar amek perhatian..korang tak kesian ker dekat makcik ni..korang sesedap ketawakan dyer sebab cara dyer mungkin buat korang lucu hati..tapi dari sudut dalam hati itu cuba korang tanya siapa punya mak ni..??mana anak dyer..??mana keluarga dyer..??pernah korang bertanya??cuba renungkan dan selamat beramal.. :) kalau aku jadi makcik ni sumpah aku tak akan lahirkan dyer di dunia..kenapa??sampai hati kau tinggalkan mak ayah kau dekat rumah orang orang tua..dan mungkin ini rumah orang gila..kenapa kau tak jaga mak ayah kau ni seperti dyer menjaga kau ketika engkau baru di lahirkan..sumpah kesian wei kalau tengok..dyer bukan boneka untuk dipermainkan..dyer juga manusia punya perasaan punya hati..cuma wayar dekat otak dyer ada yang putus..itu lar dyer zaman dah nak kiamat..sampai ada yang sanggup bunuh darah daging sendiri..sedangkan binatang pun tak sanggup nak membunuh..itu lah manusia tak sedar di untung..selagi orang tua masih ada jaga lar sebaiknya..*aku juga menasihati diri sendri sambil menasihati orang lain.. gf/bf mungkin ada pengganti tapi ayah ibu maaf tiada penggantinya..ibu bapa mana yang sanggup tengok anak dyer bersedih dan sakit..meh cakap dekat aku ibu bapa mana yang sanggup..??kena gigit nyamuk pun habis di maki nyamuk tu cukup cukup..korang sanggup tak nak jaga macam mana ibu bapa korang jaga korang??tanya diri sendiri jangan bagi tahu aku..
gambar dari pakcik Google

p/s : mama and papa..

0 BISING BISING: