| SAHABAT |

Sunday, January 16, 2011

http://www.emocutez.comFinally!!


owh no! macam tak percaya jer dengan apa yang aku baca tadi..suka sangat baca kat wall seseorang mengatakan dyer sedang bahagia..seronok sangat aku dengar..finally awak dapat orang yang awak nak..tahniah awak..saya turut bahagia..sumpah saya sangat bahagia..saya dah tak rasa bersalah dah dengan awak..saya rasa bebas..bebas macam orang dekat dalam gambar tu..seronoknya saya rasa macam nak jerit bagi satu dunia tahu bahawa saya sudah bebas..so kita tak perlu bergaduh dan bermusuhan lagikan..??suka nya..kembali normal..tapi awak nak ker kawan dengan saya lagi??mmm..tak apa lar kalau tak nak..kuikuikui..

p/s : encik Balak orang dah bebas

2 BISING BISING:

Metz bUjang said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

sanggup kau.. kui3~

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

huhuhu..met sanggup lar..dah lama ak nak buat..at alor star xda tmpat nak buat..dorang buat at tlinga jer..hu3..