| SAHABAT |

Wednesday, January 19, 2011

http://www.emocutez.comBlogger to Facebook!



okay hari ini aku nak cerita serba sikit mengenai teman blogger kepada teman Facebook..hhahaha..
sebenarnya first time bagi aku kawan dari blogger datang add aku dekat Facebook..ini bermakna ada orang yang datang dan baca blog aku..terharu sebenarnya hehe..nama akak tu  Syuhadah Razali dia lar orang nya..comelkan..suka baca entry dyer yang terbaru mengenai

~dahulukan yang tua~ ..baca lar babe..



p/s:saya rindu mama saya

3 BISING BISING:

Syuhadah Razali said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

yuhu,,,wat akk malu je..dan terharu..wat 1 entry yg simple dan sngt bermakna pasal akk...

akk suka berkwan...termasuk ngan kamu la..=)

Syuhadah Razali said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

thanks didie,,terharu akk dibuatnye..suka sangt...simple dan menyentuh perasaan....=)..

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

adah : hehehe..tak ada lar..kita pon terharu kawan dari blog jadi kawan FB..hehehe..