| SAHABAT |

Wednesday, December 15, 2010

saya teruja..

kenapa teruja sebab saya tahu awak baca blog saya..
saya tak pernah nak nyangka awak akan baca blog saya..
event awak tak selalu ada dalam coretan saya ini..
tapi awak baca juga..
thankx awak..

:)



p/s : teeha..awak tahu siapakan??
doi lau ??

6 BISING BISING:

teeha said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

siapa ? dau ? gemok ? baby pendek ?

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

kenapa ada dou lak..
adeh..
tak da kna mngan langsung ngan dia..
huhuhu..

adeh..

fieza said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

sape2..teeettt

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

fie : saper erk..adeh..
entah lar..huhuhu..

amar monster said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

aku nk taw gak

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

arm : ko tau dyer sape..
pnah jd kwan ko pada ms dhulu..
kwan di waktu zman perskolhan..