| SAHABAT |

Monday, December 20, 2010

PULAU TIOMAN

kenapa sekarang rajin sangat nak post-ing bebanyak dekat blogg ni..
sebab saya tengah banyak idea dan bermacam-macam cerita saya nak cerita..
formal gitu "saya"..hahaha..
tajuk entri kali ni HONEYMOON!! tak bermaksud aku nak kahwin sekarang just tergerak hati nak post pasal menda ni coz sedang asyik ber-chat-ing nan member di mukabuku..huhuhu..so siapa yang betol betol kenal aku sure dia akan tau dekat mana tempat yang aku idam idamkan kalau nak honeymonn with my hubby..dekat mana??yes betoll..u are totally right my dear..mari sebut reramai yeaaa.. PULAU TIOMAN..dekat mana??of cos MALAYSIA..apa da..haha..PULAU TIOMAN letaknya di PAHANG..kenapa pilih situ??kenapa MALAYSIA?suka hati aku lar nak pilih dekat mana sibuk jer..mak salleh tu relax jer pilih tempat kita..asal kita tak nak..i'm a local person..hahaha..tak ada kena mengena..tak adalah aku memang suka area pulau pulau macam ni..tenang and romantik..tu penting tu..hehe..otak kotor jer korang ni kan..adeh..lagi pun tempat dia bersih and TIOMAN sangat memikat hatiku..


tempat aku duduk santai bersama tersayang..
bestnyer..

boleh ber-snorkl-ing bersama tersayang..
:)

0 BISING BISING: