| SAHABAT |

Wednesday, December 01, 2010

Hari Ketiga !

adoi hari ini dah masuk hari ketiga aku praktikal dekat sini.. sangat macam macam berlaku.. pagi kena buat photostate berhelai helai kertas.. kertas asyik sangkut jer..stuck stuck and stuck..geram aku..then tengahari pergi makan dengan bos and budak budak opis..orang nak belanja..apa lagi follow jer lar..jimat duit untuk hari ini..then after lunch duduk seminit dua aku kena pergi hantar barang dekat driver Ketua Pengarah..perghh dah lar tak kenal..carik kat bilik dia tak ada orang..sorang pon tak nampak..nasib baik ada pakguard yang baik dan peramah..salute pakguard dekat sini..tak sombong..kalau yang lain..faham faham sudah..selang beberapa minit cari Pak Din akhirnya jumpa dekat lobby kereta..kena marah..padahal dah selisih berkali kali dekat pintu masuk..hahaha..bodohkan..ahakxxx..yang kitorang pun satu lobby kereta pon tak tau dekat mana..hari hari lalu dekat jalan tu..sengal tol.. :(.plus hari ini aku juga kakak kaunter pertanyaan..ya encik boleh saya bantu??manis jer senyuman aku ketika itu..hahahha..



p/s : rindu zaman kanak kanak..

2 BISING BISING:

teeha said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

haha , saya pulak jadi telefon operator

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

sama lar kita teeha..
kesian an..