| SAHABAT |

Monday, December 20, 2010

sahabat


asal aku susah sangat nak get a long dengan kau erk??
dari awal aku kenal kau..
mesti aku tak boleh nak dengan kau..
hati sakit jer..adoi..nak ku cakap aku fikir perasaan kau lak..
tapi macam mana dengan perasaan aku..
tipu diri sendiri lagi??
untuk apa..??
untuk sakitkan diri sendiri..bak kata orang sekali sekala kita kena pentingkan diri sendiri..
dari mula aku kenal kau..dari mula kau duduk nan aku...
aku memang tak boleh nan kau..luar mungkin aku gembira..tapi di dalam aku tak suka..
tak kan kena sampuk hantu benci kowt..
wei tak boleh wei..

p/s : susah lar nak cari sahabat..aku tak nak kawan member or whatever.
just SAHABAT.!!
kerana sahabat tu membawa hingga ke akhirat..

3 BISING BISING:

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

bukan saya kan - teeha

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

hahha..blog bru erk.,
bkn kamoo lar yg nyakitkan saya..
:)

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

hahha..blog bru erk.,
bkn kamoo lar yg nyakitkan saya..
:)