| SAHABAT |

Sunday, October 10, 2010

MIMPI JENIS APAKAH??

ok semalam aku tido..of coz lar coz dah malam kan..huhuhu..
then time aku tido aku termimpi..wow indah sangat mimpi aku..walau pon dalam mimpi itu tak seindah yang aku bayangkan tapi seronok..ok namo cakap banyak..aku ceritakan serba sedikit..mana leh cerita panjang panjang nanti korang bosan nak baca..

aku di nikahkan bersama seorang lelaki yang cukup romantik , seorang lelaki yang kerjanya menjadi chef, lebih tua dari aku, agak tinggi orangnnya, mungkin cerah dari aku...
time ni aku still study..and dia bekerja..
kami di kurniakan seorang anak lelaki yang comel dan manja..dalam mimpi itu anak aku baru berusia beberapa bulan..sumpah comel tak tipu..
part paling best time aku mandikan anak aku..pergh susah gila...tapi macam senang coz ada pengalaman mandikan anak buah..
dalam ni aku hidup susah even laki aku seorang yang berada..mak mertuaku pangkat DATIN..huhuhuhu..
mak dia tak suka kitorang kahwin..owh sedihnya..tapi tak apa kami cukup bahagia hidup bertiga..
dalam mimpi ni aku ikut jer apa yang lakiku mahu..isteri kena ikut cakap suami..nanti tak cium bau syurga...sehinggakan mama aku dan mak dia datang melawat kitorang tapi aku terpaksa lebihkan keluarga mertuaku..i'm sorry mama..
then paginya bila aku terjaga aku jadi terpinga pinga and tertanya tanya..mmmmmm..

dalam dunia realiti -->
bf aku now belajar coz chef..
agak gelap dari aku..
rendah sikit jer ..
now hidup hanya bersama ibunya..
tua 2 tahun..
bukan berada..

adakah mimpi akan jadi kenyataan.??alangkah indahnya kalau mimpi ini jadi kenyataan..

p/s:sayanakmimpiini..

0 BISING BISING: