| SAHABAT |

Tuesday, October 05, 2010

AKUBENCIORANGPAKSAPAKSA...

asal lar dorang ni suka paksa paksa kalau dah tak nak pergi tak payah lar nak paksa paksa..bosan lar hidup asyik kena paksa jer..nak insaf insaf lar..tapi kalau orang tu dah tak nak pergi nak wat macam mana..dah rasa macam time sekolah rendah jer..bosan ar..

5 BISING BISING:

fieza said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

neh sal malam keinsafan 2 ke?..kehkehkeh

teeha said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

haha , fieza tahu jee

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

aah pasal malam tu lar..nasib bek aku tak pergi..dorang cakap bosan gila..nangis nangis tapi tak jsi..tak insaf kalau buat macam tu..adeh..bagi ku lar..

fieza said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

aku siap bce majalah remaja lg dlm dewan 2..hahahaaa...bosan thap dewa..eyh silap..thap dewi..keh2

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

kau mang malas kalu bab2 cramah nikan..
takper aku fhm amksud ko..
haha.,