| SAHABAT |

Tuesday, September 28, 2010

SILVER

pergh sangat seronok berada di UKM selama 3 hari..di mana aku dapat tempat ke dua dalam pertandingan KEJOHANAN TAEKWONDO TERBUKA KEBANGSAAN DI UKM 2010..wah berbahasa MELAYU sungguh ..huhuhuhu..ok lar kan dapat no 2..not bad..tapi tak dapat pergi SHANGHAI..coz' hadiah utama dia dapat wakil MALAYSIA pergi SHANGHAI, CHINA..kalau kalah pun tak apa coz dapat pergi jalan jalan..seronoknya..tapi itu semua tinggal kenangan..pergh sadis sungguh..

the most important is aku suka sangat coz dapat biasiswa kalau aku nak sambung belajar di mana mana universiti nanti..yeaaaaa..ALHAMDULILLAH..kurang sikit beban nanti..tak sia sia aku lebam sana lebam sini..hodoh jer badan ni bila tengok ada tompok tompok biru ungu hijau..sakit nya...owh tidak!!


minyak minyak muka aku..

0 BISING BISING: