| SAHABAT |

Tuesday, September 07, 2010

owh TENSION nya!!

03 - 09 - 2010

rosak mood shopping aku bila sakit melanda diri..
bayangkan tengah seronok bershopping tetiba rasa nak muntah muntah..loya tekak..sakit kepala..in my mind tak kan pregnant??owh anak siapa..??adeh..so aku cakap kat mama.."mama yah nak rehat lar..tak larat..rasa nak pengsan.." then mama cakap "ok, pergi duduk kat bangku tu..mama nak continued shopping.." aku pon say ok yah tunggu mama dekat situ..berjam juga tunggu adoi tak jumpa jalan rumah ker dorang ni..bapak lama...time time ni la sakit nak datang..on the way nak balik time tu pukul 1700 hour kira 5.00 petang aku bangun dari tidur sekali bbbbbbuuwwwwekkk...aku terus muntah dalam kereta..cecair kuning keluar akhirnya dari badan aku..aku dah tak boleh tahan..

04 - 09 - 2010

bayangkan orang lain puasa dari terbitnya fajar hingga terbenam fajar...tapi aku taaakkk..aku puasa dari terbit fajar hingga terbit fajar..wwoooww..24 jam aku tak makan minum..macam mana nak minum..masuk je air sure kuar balik..sengsaranya rasa..sampai jer rumah aku ingat ok larr..rupanya tak..berlarutan ..mama aku kesian tengok aku ulang alik pergi toilet sebab nak muntah..tapi yang keluar semua cecair kuning..then aku di hantar ke ward kecemasan di Hospital Slim River, Perak jam 0200 hour kira pukul 2.00 pagi..kena masuk air..ambil darah..uji air kencing..owh dugaan apa yang aku terima bulan puasa ni..lepas beberapa jam aku di benarkan pulang..Alhamdulillah..finally boleh pulang ke rumah..

06 - 09 - 2010

tapi tak baek baek gak sakit aku ni..lusa nya mama hantar pergi klinik pula..Klinik Yusof, Bidor, Perak...doc suruh aku makan ubat jangan puasa kalau tak boleh tahan..tapi aku tetap puasa sebab aku malas nak ganti ganti..hehehehhehe..makan ubat makan ubat..owh tak suka ubat..benci benci..hope aku cepat sembuh..


4 BISING BISING:

fieza said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

didie2..ko saket ape neh..
doktor cinta kate ape?..ekekekk...

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

muahahhaha.kalu doktor cinta kata aku sakit rindu aku tau ubat nyer..ni dyer tak kata pape.just soh masuk air at dlam badan ni..sampi lebam lebam tangan aku..tak sudah dgn tu..dyer boleh main cucuk cucuk nak amek darah lak..per dyer ngat aku ni patung..atoi..

jomsupport..hu3..

aiey-ayie-areyie said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

dah bape bulan???jage kandungan tu elok2..hehehehe

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

dah nak msuk 5 bulan..ok aku mesti jaga kandungan ni..sayang baby aku ni sangat..muahahhaha..