| SAHABAT |

Wednesday, September 08, 2010

hari yang sangat interesting

perghh bapak lar..kalau hari hari macam ni boleh patah pinggang aku..nak kena kacau kuali untuk 5 jam..perghh mana tahan..bayangkan lah berbulan bulan tangan yang cantik ni dok tekan keyboard now nak suruh aku pegang kuali dan sudip..untuk masa yang lama..owh no!!!kalau suruh berperang aku sanggup..duduk dekat dapur..tidak sama sekali..lucky me dapat encik Balak yang pandai masak..fuuuuuuhh...leeegaaaa..huhuhuhu..kalau tak makan kat kedai lar jawab nya..ahakxxxxxx..

aku makan memang pandai..masak tu agak malas sikit..malas ok..bukan tak reti..huh..belagak pula..adeh..so siap sudah rendang dan serunding for raya tahun ni..kuih raya pon ada.pergghh raya sakan lar perut aku nampaknya..makan jer la keja..hahahha..gumbira rasa hati..ahakxxxxx..

tu je sebenarnya aku nak post untuk hari ini..kuikuikuikui..

p/s : chanraktherpradit

2 BISING BISING:

teeha said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

5 jam pun na kecohhh . wekkk ;pp

SuperSaia Amar said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

new blog follow k