| SAHABAT |

Sunday, August 29, 2010

siapalah aku ini..

wah sedihnya bila mengenangkan nasib aku ini..
rasa macam samar samar je..mana pergi hala tuju aku selepas ini..
aku dah letih untuk mngenal orang dan menabur janji janji dan sumpah yang aku sendiri seblum pasti kesahihannya..aku hanya sayang pada dia..benar kata orang sayang orang biar berpada pada..tapi aku love dia sangat..kenapa mest dia..kenapa dengan dia aku tak sanggup hilang..sedangkan baru berapa bulan kami bersama..apa salah aku di waktu silam..mungkin ini balasan Tuhan pada aku sebab mainkan perasaan insan lain yang tidak berdosa pada aku..aku pasrah ya ALLAH jika ini suratan takdir..nak berpatah balik mungkin tak sempat mungkin sempat....aku berserah kepadaMU ya ALLAH..hanya ENGKAU yang maha MENGETAHUI..

aku sendiri tercari cari mana arah tuju aku selepas ini..siapakah aku selepas ini..banyak dugaan rupanya dalam alam fana ini..mampukah aku??bersediakah aku??rungsing bingung semua menjadi satu 2 + 1 = ???

jika ini suratannya aku tak akan pernah menyesal..dalam kamus hidupku erti menyesal akan aku lupuskan..akan aku konyot konyot ia seperti kertas yang tidak diperlukan..owwwhh gelap jer rasa dunia aku..bangkit dari tido aku mesti menangis..bila teringat sure manik manik akan jatuh tanpa segan silu dari kandungannya..menitis air mata ini tiada siapa yang tahu akan puncanya..hanya ALLAH dan aku jer tahu..aku sedih yang teramat sangat..hati ini bagai dilapah lapah..mungkin ini hanya mainan perasaan hati..tapi apa kan daya..kalau korang ada di tempat aku sure korang rasa apa yang aku rasa sekarang..mungkin ada yang lagi susah dari aku..tapi aku macam tak sanggup jer nak harungi..aku sedih..entah kenapa..

0 BISING BISING: