| SAHABAT |

Monday, August 23, 2010

owh no!!

bayangkan balik jer kelas penat ni dengan niat yang penuh suci ni..nak basuh baju katanya..duit syiling sebanyak rm2 aku kumpul dari minggu yang lepas habis macam tu jer..kononya nak lar basuh baju pakai machine..yer lar zaman dah moden so tak perlu nak kerah tenaga nak basuh baju..nak jadikan cerita aku dan teman sebilik ni bersungguh sungguh pungut kain baju yang kotor nak di basuh menggunakan serbuk pencuci DAIA harum dan bersih bersama sama dengan appatizernya SOFTLAN LAVENDER harum lembut dan suci,,huhuhuhu..market mesti lebih ahakxxxxx..punah harapan apabila machine yang di harapkan rosak..sedih..aku pon dengan marahnya ketuk tabung duit tapi tiada hasil..sedih ni..sudah jatuh ditimpa tangga..waahh gitu berperibahasa..:pp so apa lagi tepuk dahi lar..sotong dah habis stock macam mana ni tak kan nak pinjam dengan member plak..apa kejadahnya pakai sotong orang..huhuhu..dengan kudrat dari Tuhan aku gagahkan jua tenaga batin yang tak seberapa ni memberus dan memerah merah baju..
rendam rendam, gosok gosok, berus berus, rendam rendam, bilas bilas, perah perah, at last Alhamdulillah berjaya aku membasuh baju..wangi nya bilik..yer ar jemur kat dalam bilik senang mudah dan cepat tidak perlu takut pada hujan dan kilat hehheheheee..apa punya pemalas anak dara Puan Habasah ni..kuikuikuikui..

tamat sudah cerita pada petang nee,
continuee esok..

p/s : iloveyoubaby

0 BISING BISING: