| SAHABAT |

Saturday, August 28, 2010

MAMPUKAH AKU???

ya ALLAH mampukah aku nak harungi semua dugaan ni..??
bersediakah aku??semua nya masih dalam samar samar..apa harus aku lakukan..ya ALLAH bantu lah hambaMU yang hina ini..

mampukah aku tarik dia..sudah bersediakah dia nak peluk..sedangkan aku masih bengkang bengkok..mama cakap tak baik kita paksa paksa orang..biar dia rela hati..

petang tadi dapat message dari dia..ya ALLAH sayu hati aku bila teringat da fikir fikir balik..apa aku nak lakukan..memang hanya tiga hari..dan dia sendri tak pasti bila??

macam mana masa depan aku nanti..tertunaikah janji janji dan sumpah setia itu semua nanti..

aku rela engkau lakukan demi hasrat papa kau tercapai..walau hati aku berbelah bahagi aku rela..aku redha dengan takdir aku..aku tahu dugaan ini memang harus aku harungi..aku tak boleh menyesal kerana aku patut sudah tahu apa akan terjadi di kemudian hari dan tahu bagaimana nasib aku jika aku teruskan jua..

aku tak pernah salahkan engkau..janga khuatir wahai sayangku..pergi lah engkau tunaikan hasratmu..aku pasrah..pasrah ya ALLAH..

0 BISING BISING: