| SAHABAT |

Saturday, August 21, 2010

D U G A A N . . .


now dah 11 hari berpuasa..wow cepat nya masa berlalu, rasa macam baru semalam buka puasa beramai ramai dengan bestiesh dekat bilik.. (^_^) lagi berapa hari dah nak berangkat pulang ke kampung halaman..seronok sangat dapat jumpa orang yang tersayang tanpa perlu memikirkan hal hal yang bosan di perlis ni..("_") setiap hari selalu nak kena jumpa manusia manusia yang hipokrit tanpa ada rasa serbesalah langsung including me ok!! nanti dikatakan tak sedar diri pulak..ok back to the story actually nak cakap dugaan tahun ni sangat besar kerana tidak dapat bersama keluarga tercinta..ada orang yang di cintai pon tak dapat nak berbuka bersama mungkin dia tak tahu bertapa seronok dan indahnya bila kita berbuka dengan yang tersayang apa yang dia tahu bola bola bola kawan kawan then baru aku..wow aku yang no 3 bagus betul..kesian sungguh hidup macam ni..ok tak baik mengeluh katanya..argh persetankan itu semua macam dia tak pernah mengeluh lagi banyak kot..(@_@) ..
-------------------------------------------------------------------------------------

ni gemok my bestfriend bila sedang ada problem..seekor ibu kucing yang berjaya setakat ini buat aku senyum sampai kepala always, dia akan datang dan buat aku happy tak kira time tu dia lapar atau apa
ilydm gemok!!


bubu son of gemok..tapi dah mati kena langgar dengan jiran depan rumah, babun punya jiran aku langgar kucing kucing kau baru tau..aku dapat berita kematian after the day aku fail amik ujian komputer untuk lesen L kereta bayangkan dah lar fail tentu sedeh pluss tau dia mati lagi aku menangis tahap gaban..

i miss you bubu!!
cat the best ever i have..


mon and son tido sekali tak boleh blaahh hahahha..
bakul ini digunakan dalam pernikahan my sister yang mana entah coz banyak sangat yag dah kahwin boleh di katakan semuanya dah kahwin aku jer yang masih single terang tang tang..bukan andartu ok but still learning..
miss both of you too much dear cats..


-------------------------------------------------------------------------------------

2 BISING BISING:

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

like mother like son

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

right..like mother like son..dua dua gemok..huhuhu..