| SAHABAT |

Sunday, August 29, 2010

can not sleep!!

apa yang menganggu perasaan aku malam ni??kenapa aku tak boleh nak lelapkan mata..kenapa mesti otak ni fikir pasal dia..dan kenapa mesti perasaan ni terganggu kerana dia..kenapa mesti aku fikir dia bukan milikku sedangkan aku yakin kan keluargaku dia adalah untukku sehingga akhir waktukku...was was kah aku??tak baik aku ada perasaan begitu..dosa!!!kenapa??aku bosan dengan perasaan sebegini..dia hanya tunaikan hasrat mendiang ayah dia jer..tapi kenapa aku mesti risau..kalau korang di tempat aku..mesti korang risau..mesti korang ada perasaan macam ni..sebegitu juga dengan aku..runsing gila..sangat benci ada perasaan sebegini..benci..

0 BISING BISING: