| SAHABAT |

Sunday, May 30, 2010

rintihan hatiku..

aku sedih kenapa hidup aku selalu macam ni..
iman aku lemah..
lemah sehingga maruah ku musnah..
kenapa aku macam ni..
masih terbuka pintu taubatku??
nafsuku membuak2..
hatiku mudah tergoda oleh penipuan dunia..
di mana sikapku yang dahulu..
owh dunia kenapa kejam kau buat aku begini..
aku rindu diriku yang lama..

5 BISING BISING:

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

salam..didie...pintu taubat sentiasa terbuka utk ambaNya yg nk bertaubat....setiap manusia mlakukn ksilapan sme cam kte...Alhamdulillah hunk rse ingin bertaubat...ni mnandakan iman maish di dada...Alhamdulillah...didie x lok slahkn qada n qadarNya....pilihan ad d tangan kte...kte yg berhak tentukn plihan kte...so ake a GoD cHoiCe ya fwens...;-)
~utk prngatan pd diri yg hina ini jge..sme2 kte perbaiki ;-)~

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

alhamdulillah..
harap an mcm tu..
tapi smpi bla ak pon xtau..
adeh..
iman ni hrap msih kuat n msih brada di dada..
hope so..
sngat3..

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

InsyAllah...
ari t'sebut akn muncul...
byakkn ushe ++ doa ++ tawakal == b'hasil

;-)

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

thankx..
try ntuk lakukannya..
n sedng buat ntuk tabah..
smua ni dugaan..
dtg nyer dugaan brmkna dri ni msih dsyngi..
alhamdulillah..
aku msih trbka ntuk brtaubat..

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Alhamdulillah....InsyAllah...amin...;-)