| SAHABAT |

Tuesday, March 23, 2010

UNTUK APA INI SEMUA??

aku dah penat la dengar semua menda merapu macam ni..
tak perlu kowt nak wat menda2 tu..
tak perlu nak berpura2..
buat cerita sedih..
sebab aku dah tawar hati dengan menda2 macam ni..
letih la..penat..capek..semua ar..
kalu betol ko suka aku sayang aku cinta ak ko tak kan buat aku macam ni..
ko tak kan buat menda yang sama setiap kali kita couple..
kita clash semua sebab yang sama setiap tahun setiap hari dalam perhubungan ni..
aku dah penat dengar kata2 manis yang keluar dari mulut lelaki..
orang yang kahwin pon boleh cerai..tak payah pelik lah kalu setakat couple ni..
tak perlu nak cerita semuanya kat orang laen kalu dri sndri tak betul..
adeh..
tolong lah faham..tolong la buang perangai manja yang mengalahkan perempuan tu..

2 BISING BISING:

aiey-ayie-areyie said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

hurm......xbrani nak comment pape...cume yg bole aku katakan,lumrah manusia melakukan kesilapan...sebaik baik mane manusia tu pasti ada kejahatan..dan jgn lupa kpd mereka yg jahat,sejahat jahat mane manusia tu pasti ada KEBAIKAN...

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

ntah lar fad ak pon xtau nak ckap per..ak sndr xprfct..n no bdy prfct right??ak bosan la hdup mcm ni..ak xnak hdup ak mcm ni n xda caper nak hdup diorng mcm ni an..adeh..ak bosan..trlalu bsan dan penat..bosan ngan jnj2 mnis smpah itu ini..boring la weih..