| SAHABAT |

Thursday, January 07, 2010

COUNTDOWN!!! P.T.S.S..

now 2010..
bila tahun meningkat umur pu meningkat gak..
now aku 19 tahun..
dah besar..
dah boleh jadi isteri dan ibu..
he3..
berangan lebih..
tapi tak apa..
orang tua-tua cakap kalu kita berangan sesuatu yang baik..
mungkin akan jadi baik..
itu orang tua-tua yang cakap..aku orang muda tak cakap..
hu3..
now sem dua kat ptss..
means aku dah hampir setahun menetap di negeri orang..
PERLIS..macam tak percaya je aku study deakt PERLIS..
but its ok..still kat MALAYSIA.
14 ni aku dah mula masuk..
so GOOD BYE sayang ku selayang..
nanti aku balik kei..
love u all my friends..

2 BISING BISING:

amar anak manap said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

hehehe
weyh biase la an nk berangan lelebih takut x jd..
die..
aku seronnok duk at perak bler ade member..
baru2 ni aku gado teruk ngan iqa.
n member baik aku..
now da ok..
aku harap ko pon ok k kat sana..
syg ko..

kehangatan cinta hatiku said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

mcm mner leh gduh lak..
adeh korang ni..
alhamdulillah dah ok..
jg dri tu lelok..mner tau ak dtg perak t..
leh lpak at mnr3..
hu3..
ak sayang ko gak..