| SAHABAT |

Saturday, January 16, 2010

bErtaPa BODOH diRi iNi..

bila dia ckap JANGAN aku still xnak dgar..still gak wat..
bla dah wat hati ak gak skit..coz smua yg ak xdgr tu mst jd bala at aku..
adeh..naper BODOH sngat xnak dgar ckap dyer..sdang an dyer nak elak an aku dr bhaya..p aku DEGIL tahap gaban..adeh,,kalu dyer tahu per ak wat mst dyer cdey gler..naper aku BODOH sngat..bila menda dah jd at aku bru nak rasa MENYESAL,,baru nak rasa pe yg dyer cakp tu BETUL..mana pergi sikap aku yg MAHAL tu..mner g sikap ak yg BERMARUAH tu..mna pergi SEMUA tu??BODOH nyer rasa..nak ngis pon dah xguna..smua dah jadi..NASI dah jadi BUBUR..nak btol an mcm mner lg..MALU?? jgn ckap la..mang ak MALU dengan diri sndr n ngan dyer..
aku slalu marah dyer kalu dyer KONKONG hdup ak..p dyer wat smua tu untk kbaikan ak sndr,.
tapi naper ak DEGIL sangt xnak dengar pe yg dyer ckap..
naper mst nak keras pala n keras hati..
didie BODOH..!!

9 BISING BISING:

amar anak manap said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

sayang..
asal weyh..
lex ar k..
menda yg lpas biar an k..
2 la ko bdo an..
hahah
tape2..
bwak an bsabar..
lexs k..
mybe next week aku pat kete p x taw ar..
t aku g sane k..

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

salam..wei bla nak dtg..datng ar..ak wndu gler do gan ko..rindu gla babi..td ak ngis ngat at ko..jom ar wei..leh hang out..

aiyfa humaiza said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

uik ddie...
yg pas bia kan...
huuhu,walo aq xtaw cta sbnq...
suma owg pnah wat clap...

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

btol tu pah..
p sampi bla asik nak wat silap jer..
pnat auw ari3 mcm ni..
adeh..

aiey-ayie-areyie said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

mmg kami kongkong..tp utk kebaikan.bukan utk kepentingan yg lain..sejahat jahat kami mengongkong,pasti ade kebaikan..kebaikan yg terlalu besar..coz kami xsggup tgk org yg kami syg terbiar...

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

ye ar..
tapi kalu nak mngongkong pon biar ar brtmpat..ni x..mcm gampang jer..

suara hati orang yang mencintai dia said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

ooo..
selame ni ingat saye ngonkong awk..
ea ingat saye nk ker wat sume tu...
ha.
cakap lain kali pkr dulu nape orang wat mcm tu knape pkk mcm r pe yang jd lepas orang cakap ha....

blaja da jauh da tp x pnah nk pkr an.
awk tau x. bile jd pape at awk saye jd x senang duduk tau

suara hati orang yang mencintai dia said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

mmg orang manje ngan awk...
mmg sume orang wat salah jd orang ble orang tegur manje gak la an ...

klaka a sume ni
orang nk cakap cne pon same jer cakap orang x brubah
sume orang an orang cube nk ikut kehendak awk..ikut care awk sume tu sbb syg at awk tau..
sekarang baru org tau cane sayang awk at saye ...
terime kasih dewi mardhiah terime kasih untuk sume..

kalau la tuhan bagi awk ni kebolehan untk berfikir awk mesti da tau sbb saye wat sume ni..
terime kasih sangat..

smoker_baby said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

ur welcome..