| SAHABAT |

Thursday, December 31, 2009

tamat sudah 2009..

2010 semakin hampir..
ini bermakna umurku akan meningkat setahun..
dan ini bermakna bumi juga makin meningkat usianya..
kiamat jangan cakap lah..
dah tentu2 semakin hampir..
tanda2 kiamat pun dah makin banyak..
tapi diri ini tetap tak nak berubah..
tetap mengalahkan syaitan..
kenapa???
aku nak berubah tapi aku tak cukup kekuatan ke??
solat??
ibadah yang lain??
mana pernah cukup..
malu dow dengan member aku yang lain..
dorang jahat2 pun solat tak pernah tinggal..
yang aku jangan kata kan solat..
banyak dosa besar lain aku pernah buat...

so, macam mana ni..
aku dah fenin..
nak berubah kena ada orang tunjuk ajar an..
tapi hati ni dah hitam macam jalan tar tu..
lagi hitam la..
kira dah berkarat dah..

0 BISING BISING: