| SAHABAT |

Thursday, December 10, 2009

saat - saat aku dah nak habis sem 1 di PTSS ' 09


da daun pisang members ( pic seblah kiri )..dan aku
bukan salah sorang dari diorang.. tapi mereka ini members laki yang paling sempoi pernah aku kenal dekat PTSS ni la.. mana - mana pergi mesti diorang ada.. awal sem kami bersebelas termasuk 4 lagi member gurl aku dan sorang dak laki dari labuan.. but now still rapat cuma tak serapat dulu.. kitorang dah macam adik beradik and yang penting aku kakak sulung yang kena jaga adik3 aku yang tak cukup umor ni.. fenin memikirkan perangai diorang yang gaduh tak abis2.. but korang semua wat hidup aku bahagia ketika berada di neraka PTSS ni..thankz u all..love u all too much..


da geng's meriam ( pix belah kanan ).. sangat seronok berkwan dengan diorang.. sungguh fun.. selalu gak gaduh.. biasa la.. nak menggatal... huhuhu.. sangat sayang dengan diorang.. mereka sangat menjaga kami yang comei ni..hu3..bagus3.. keep it kei.. jangan pelik kalau korang nengok aku sorang je gurl dalm pix2 ni... siapa yang kenal aku diorang mesti tau kenapa..

2 BISING BISING:

aiyfa humaiza said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

ye la ddie...
kta taw kita spew...
hahahkz...
bye ddie...
c u next sem...

kehangatan cinta hatiku said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

ahakzzz..
ko ni an pah..
aku rndu at ko..
c u next year pah..
slamat thun baru..
hope azam ko yg dlu trcapai ntuk thun dpan..